Szkolenia dla osób bezrobotnych
Rusza nabór wniosków o dofinansowanie szkoleń zawodowych dla osób bezrobotnych.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
MENU
Rusza nabór wniosków o dofinansowanie szkoleń zawodowych dla osób bezrobotnych.
Urząd prezentuje wyniki komisjii w sprawie KFS, która odbyła się 7.04.2021 r.
Łącznie na wszystkie formy wsparcia wypłaciliśmy już ponad 44 miliony złotych. Zrealizowane dofinansowania wynagrodzeń pracowników (art. 15zzb Ustawy) objęły już 5337 miejsc pracy. Poniżej...
Powiatowy Urząd Pracy w Iławie informuje o możliwości składania wniosków o dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej dla osób bezrobotnych.
Powiatowy Urząd Pracy w Iławie informuje o możliwości składania wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanych osób bezrobotnych.
Łącznie na wszystkie formy wsparcia wypłaciliśmy już ponad 43 miliony złotych. Zrealizowane dofinansowania wynagrodzeń pracowników (art. 15zzb Ustawy) objęły już 5288 miejsc pracy. Poniżej...
W dniu 3 marca zmieniliśmy nr telefonów w urzędzie. Nowe nr telefonów są dostępne w zakładce Urząd --> Dane Kontaktowe
Powiatowy Urząd Pracy w Iławie informuje, że z dniem 03.03.2021 r. wstrzymany zostaje nabór wniosków o przyznanie środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego na kształcenie ustawiczne pracodawcy i...
Łącznie na wszystkie formy wsparcia wypłaciliśmy już ponad 42 miliony złotych. Zrealizowane dofinansowania wynagrodzeń pracowników (art. 15zzb Ustawy) objęły już 5257 miejsc pracy. Poniżej...
Powiatowy Urząd Pracy w Iławie ogłasza nowy nabór wniosków na dotacje do 5 tys. zł na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności dla mikroprzedsiębiorców i małych przedsiębiorców z...
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.