Zasady przyjmowania korespondencji elektronicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie informuje, że udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną która spełnia wymogi określone w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Tekst jednolity: Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.), którego brzmienie jest następujące: "Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych".

Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
  • osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
  • adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy.

Dodatkowo informujemy, że wszyscy posiadający ektroniczny certyfikat kwalifikowany lub profil zaufany na platformie ePUAP mogą przesyłać korespondencję za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej.